Zábava graduje


"Prvé mesiace s bábom sú najhoršie", vraveli.


Súhlas.


Bábo: [plače bez príčiny prvý polrok] 

Ja: Ááá! Bolí ho niečo? Je hladné? Je mu teplo? 😭 Oh, zuby, kde ste??? Haló, obdobie vzdoru, kedy prídeš? Nech má ten rev konečne príčinu!


Bábo: [neje varené prvý polrok]

Ja: Som predobrazom manky z matchy-matchy šovky o varení Tá moja nie je až taká grambľavá v kuchyni, ako na prvý pohľad vyzerá. Manka, ktorá pri pohľade na placentu z veľmoka v sekunde sype ihneď recept z rukáva a do pol hoďky sú všetci z uvarenej fajnoty na větvy. Ešte mi neodpadne ani posledný štich po pôrode a už od siedmej rána nedočkavo stojím pri kotli, nech pred novým členom rodiny zafrajerím svojím chýrnym lektvárom. A ono čo? Neje. Poraziť ma ide!😤


Bábo: [ničomu nerozumie prvý polrok]

Ja: Tak strašne rada by som niekomu už konečne rozdávala rozumy, že cvikla je lepšia než študentská pečať! Nuž kým sa niekto taký nájde, zopakujem si túto tantru ešte tak 99x a snáď tomu uverím aj ja!😇


Bábo: [ciká a kaká len do plienky prvý polrok]

Ja: Niet koho vzdelávať v oblasti vykonávania potreby. No moje nutkanie je prisilné, a tak aspoň školím muža, ako sa trafiť pri cikaní priamo do misy a ako sklápať dosku. S každým úspechom mu zatlieskam, pochválim pred svokrou a odmením ho cviklovou sušienkou 🐶.


Bábo: [nehýbe sa prvý polrok]

Ja: Položiť dieťa a nemusieť o chvíľu prekutrávať celý byt, kde sa zas schovalo... prebaľovať bez naháňačky... kŕmiť v nehybnej polohe... dokončiť plynulo každú robotu... Môj život je samá nuda! Do roja naspídovaných matiek na ihrisku zapadnem skôr s komentárom k petangovej lige seniorov na Urale, ako s opisom môjho dňa! 😩😣


Bábo: [nerozhadzuje veci prvý polrok]

Ja: Fúrt to treba len upratovať. Žiadny oddych. Keby sa to krpaté aspoň už rozhýbalo. Že bordel nechám tak a pred návštevou len myknem plecom a ukážem naňho. Vŕŕ!😈


Tiež ja: Že neskôr bude ešte horšie? Ani náhodou! Prvý zákon milujúcej matere hovorí, že horšie a lepšie v materstve neexistuje. Existuje len menšia a väčšia prča. A odkaz pre tie, čo mi tvrdili, že začiatky sú ťažké: Tak určite. Ak porodíš slona a do hodiny ho už musíš naháňať po novorodeneckom! 😋✌😎

Komentáre

  1. Som veľmi vďačný a chcem sa podeliť o svoje svedectvo. Som veľmi nadšený, že som narazil na Veľkého doktora Princa Idialu. Pomohol mi vrhnúť veľmi silné kúzlo lásky, ktoré mi pomáha priviesť späť môjho bývalého. Môj bývalý ma predtým opustil s dvoma skvelými deťmi a utiekol s mladším milencom a táto jeho činnosť ma zanechala tak zničeného. Ale to všetko vďaka Veľkému doktorovi Princovi Idialuovi, ktorý mi pomohol čarovať v láske, ktorá ku mne privádza môjho bývalého späť. Teraz sme jedna veľká rodina a sme spolu tak šťastní. Môžete číslo WhatsApp: +1(504)603-3666 alebo e-mail: * (princeidialu@outlook.com) pre všetky vaše duchovné problémy, vyrieši ich za vás

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Syndróm hniezdenia pokračuje

Relativita času počas materskej

Cyrilometodejské tradície