Záhada rodičovského príspevku


O tom, že žiadna matka ešte neumrela na hladomor, som mudrovala ešte voľakde v začiatkoch materskej. Roky ubehli a... hej, stále sa voľajako dá prežiť 😩 Ale to len preto, že my matky v pude sebazáchovy dokážeme aj zo slamky, ktorej sme sa lapili pri topení v tom materskom marazme, uháčkovať Mira Jaroša a speňažiť ho na Sashe len taký fukot! 💪💪💪

Ale predsa nám tam po celý čas kdesi v zátylku visí nezodpovedaná otázka. "Ako je to do ritepaľovej s tou rodičovskou podporou?"🤔

Že si žiadnym matematickým lumenom v škole nebola, je síce pravda. Na druhú stranu ale to, že plus jeden nový človek mínus jeden celý príjem vo výsledku skrátka nesedí s tým, čo ti mesačne zasvieti na účte od sociálky, by nepobral ani Newton. Bárs by mu aj na hlavu padla dyňa 🍉.

Nuž moja, vitaj v diskusnom paneli o jednej z najväčších záhad materstva! Zvoliť si môžeš jednu z tém, ktoré paralelne kopírujú doterajšie najhodnovernejšie verzie vysvetľujúce záhadu výšky rodičovského príspevku:

☝Možný fatálny eror na ústrednom orgáne? Sekretárke sa pri prepisovaní zákona pravdepodobne zlomil gelový nechet práve v momente, keď vyťukávala číslice. Vo výslednej sume tak na konci vypadla jedna nula. Mistejk si doteraz nikto nevšimol. Okrem matiek.

☝Môže za to štatistika? Podľa demografických údajov sa v priemere najviac detí rodí na východe. A keďže tam nič nie je, niet ani kde míňať prašule. A kde niet výdavkov, netreba ani kredit. Logiš, nie?💡

☝ Kto je predobrazom typickej novopečenej slovenskej matky podľa tých hore? Nó, ja byť ústredným údom, múzou ženskosti a materstva by mi bola rozhodne tá, čo si zaslúži moje hýčkanie a opateru, nijé? Taká, aj cici z termoplastu, aj vyliposukciované rici💅💋👠. A potrebuje ona nejaký príspevok, keď už je celá urobená? Rozhodne! Aspoň nech má na ten tringelt pre čašníka vo vinosadskom kaštieli.

☝ Je mladá slovenská rodina, ktorej sa ani nesníva o priemernej mzde, s hypotékou a deťmi, ktoré potrebujú plienky, lieky, zdravé potraviny skutočne iba konšpiráciou podsúvanou neoliberálnymi slniečkárskymi mimovládkami financovanými židojaštermi na čele so Sorosom? 

A aká je tvoja verzia? 😘😉😆

Komentáre

  1. Som veľmi vďačný a chcem sa podeliť o svoje svedectvo. Som veľmi nadšený, že som narazil na Veľkého doktora Princa Idialu. Pomohol mi vrhnúť veľmi silné kúzlo lásky, ktoré mi pomáha priviesť späť môjho bývalého. Môj bývalý ma predtým opustil s dvoma skvelými deťmi a utiekol s mladším milencom a táto jeho činnosť ma zanechala tak zničeného. Ale to všetko vďaka Veľkému doktorovi Princovi Idialuovi, ktorý mi pomohol čarovať v láske, ktorá ku mne privádza môjho bývalého späť. Teraz sme jedna veľká rodina a sme spolu tak šťastní. Môžete číslo WhatsApp: +1(504)603-3666 alebo e-mail: * (princeidialu@outlook.com) pre všetky vaše duchovné problémy, vyrieši ich za vás

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Syndróm hniezdenia pokračuje

Relativita času počas materskej

Cyrilometodejské tradície